Konkurs za posao: Asistent/kinja za logistiku
Organizacija: Centar za istraživanje i razvoj društva IDEAS
Lokacija: Beograd i gradovi u kojima se nalaza centri za azil i prihvatni centri, kao i druge ustanove i mesta u kojima borave izbeglice i tražioci azila
Trajanje ugovora: Do kraja 2024. godine, uz mogućnost produženja
Osnovno o organizaciji
Centar za istraživanje i razvoj društva IDEAS je udruženje građana osnovano 2014. godine, posvećena izgradnji inkluzivnijeg, pravednijeg i ravnopravnijeg društva u kojem svaki pojedinac ima jednake mogućnosti za ostvarivanje svog punog potencijala.
IDEAS kombinuje razvoj politika, istraživanje i izgradnju kapaciteta sa direktnim pružanjem usluga ranjivim grupama, kako bi se ostvarila trajna rešenja za složene društvene probleme. Ključne oblasti našeg rada su socijalna inkluzija, zapošljavanje, ljudska prava i dobra uprava. Više o IDEAS-u možete saznati na https://ideje.rs.
Opis pozicije
Pozicija asistenta/kinje za logistiku otvara se u okviru projekta „Unapređenje zaštite i pristupa pravima tražilaca azila i izbeglica u Srbiji“ koji IDEAS sprovodi u partenrstvu sa UNHCR-om. Asistent/kinja za logistiku pruža operativnu i administrativnu podršku radu pravnog tima koji se bavi pružanjem pravne pomoći tražiocima azila i izbeglicama. Asistent/kinja za logistiku je odgovoran za efikasno upravljanje logističkim aspektima rada, uključujući održavanje kancelarije, organizaciju putovanja i tehničku podršku pravnom timu.
Glavne odgovornosti
Upravljanje kancelarijom (30% radnog vremena)
- Nadzire nabavku i održavanje kancelarijskog materijala
- Koordinira usluge održavanja kancelarije, upravlja manjim popravkama i održavanjem kancelarijske opreme
- Vodi evidenciju zaliha i inventara
Logistička podrška (40% radnog vremena)
- Organizuje terenske posete i putovanja za pravne savetnike
- Prevozi pravne savetnike do relevantnih lokacija
- Priprema prateću dokumentaciju za putovanja
- Koordinira administrativne aspekte putovanja (rezervacije, putni nalozi, pravdanje troškova puta)
- Zadužen za održavanje automobila
Administrativna podrška (30% radnog vremena)
- Pruža podršku pravnim savetnicima u administrativnim zadacima
- Obavlja kurirske usluge (pošta, dostava dokumenata)
Tehnička podrška (10% radnog vremena)
- Pruža osnovnu tehničku podršku zaposlenima
- Koordinira sa eksternom IT podrškom po potrebi
Kvalifikacije i veštine
- Obavezna srednja stručna sprema, više i visoko obrazovanje je poželjno
- Vozačka dozvola B kategorije (minimum 2 godine aktivnog iskustva)
- Poznavanje rada na računaru
- Dobre organizacione i komunikacijske veštine
Radno vreme i uslovi
- Puno radno vreme (40 sati nedeljno)
- Rad u kancelariji sa povremenim terenskim aktivnostima i putovanjima u Srbiji
- Trenutno trajanje angažmana je na period do kraja 2024. godine uz mogućnost produženja
Zainteresovani kandidati/kinje treba da pošalju prijavu sa biografijom (CV) na office@ideje.rs. Konkurs je otvoren do 09/09/2024. godine.
Prijava treba da sadrži kontakt podatke kandidata, kratak pregled obrazovanja i radnog iskustva. Kandidati/kinje koji budu prošli u drugi krug biće pozvani na razgovor. Sva pitanja u vezi konkursa mogu se poslati na email office@ideje.rs.
Prijavi se i postani deo našeg tima!