Konkurs za posao: Asistent/kinja za logistiku

Organizacija: Centar za istraživanje i razvoj društva IDEAS

Lokacija: Beograd i gradovi u kojima se nalaza centri za azil i prihvatni centri, kao i druge ustanove i mesta u kojima borave izbeglice i tražioci azila

Trajanje ugovora: Do kraja 2024. godine, uz mogućnost produženja

Osnovno o organizaciji

Centar za istraživanje i razvoj društva IDEAS je udruženje građana osnovano 2014. godine, posvećena izgradnji inkluzivnijeg, pravednijeg i ravnopravnijeg društva u kojem svaki pojedinac ima jednake mogućnosti za ostvarivanje svog punog potencijala.

IDEAS kombinuje razvoj politika, istraživanje i izgradnju kapaciteta sa direktnim pružanjem usluga ranjivim grupama, kako bi se ostvarila trajna rešenja za složene društvene probleme. Ključne oblasti našeg rada su socijalna inkluzija, zapošljavanje, ljudska prava i dobra uprava. Više o IDEAS-u možete saznati na https://ideje.rs.

Opis pozicije

Pozicija asistenta/kinje za logistiku otvara se u okviru projekta „Unapređenje zaštite i pristupa pravima tražilaca azila i izbeglica u Srbiji“ koji IDEAS sprovodi u partenrstvu sa UNHCR-om. Asistent/kinja za logistiku pruža operativnu i administrativnu podršku radu pravnog tima koji se bavi pružanjem pravne pomoći tražiocima azila i izbeglicama. Asistent/kinja za logistiku je odgovoran za efikasno upravljanje logističkim aspektima rada, uključujući održavanje kancelarije, organizaciju putovanja i tehničku podršku pravnom timu.

Glavne odgovornosti

Upravljanje kancelarijom (30% radnog vremena)

  • Nadzire nabavku i održavanje kancelarijskog materijala
  • Koordinira usluge održavanja kancelarije, upravlja manjim popravkama i održavanjem kancelarijske opreme
  • Vodi evidenciju zaliha i inventara

Logistička podrška (40% radnog vremena)

  • Organizuje terenske posete i putovanja za pravne savetnike
  • Prevozi pravne savetnike do relevantnih lokacija
  • Priprema prateću dokumentaciju za putovanja
  • Koordinira administrativne aspekte putovanja (rezervacije, putni nalozi, pravdanje troškova puta)
  • Zadužen za održavanje automobila

Administrativna podrška (30% radnog vremena)

  • Pruža podršku pravnim savetnicima u administrativnim zadacima
  • Obavlja kurirske usluge (pošta, dostava dokumenata)

Tehnička podrška (10% radnog vremena)

  • Pruža osnovnu tehničku podršku zaposlenima
  • Koordinira sa eksternom IT podrškom po potrebi

Kvalifikacije i veštine

  • Obavezna srednja stručna sprema, više i visoko obrazovanje je poželjno
  • Vozačka dozvola B kategorije (minimum 2 godine aktivnog iskustva)
  • Poznavanje rada na računaru
  • Dobre organizacione i komunikacijske veštine

Radno vreme i uslovi

  • Puno radno vreme (40 sati nedeljno)
  • Rad u kancelariji sa povremenim terenskim aktivnostima i putovanjima u Srbiji
  • Trenutno trajanje angažmana je na period do kraja 2024. godine uz mogućnost produženja

Zainteresovani kandidati/kinje treba da pošalju prijavu sa biografijom (CV) na office@ideje.rs. Konkurs je otvoren do 09/09/2024. godine.

Prijava treba da sadrži kontakt podatke kandidata, kratak pregled obrazovanja i radnog iskustva. Kandidati/kinje koji budu prošli u drugi krug biće pozvani na razgovor. Sva pitanja u vezi konkursa mogu se poslati na email office@ideje.rs.

Prijavi se i postani deo našeg tima!